ogłoszenia dodaj obiektkontakt

drzewo noclegów

Szklarska Poręba urlop - Urlop w Szklarskiej Porębie

Szklarska Poręba urlop [738]

Szklarska Poręba z pewnością nie spełni oczekiwań kogoś, kto zazwyczaj jeździ do luksusowych światowych kurortów, ale to właśnie jej urok. Niewielkie miasteczko u podnóża Karkonoszy ma wyjątkową atmosferę i mnóstwo pięknych budynków, w których mieszczą się hotele i pokoje gościnne. Położone na uboczu, a jednocześnie niedaleko centrum są świetnym miejscem na spędzenie urlopu z dziećmi. Całkiem niedawno byliśmy z dzieciakami w takim właśnie pensjonacie, przytulne pokoje, pyszne jedzenie i spokój - tego szukaliśmy i znaleźliśmy. Bliskość szlaków turystycznych umożliwiała nam spacery do wodospadów, zabytków i atrakcji dla dzieci. Jednak znalezienie takiego miejsca jak nasz pensjonat wymagało wcześniejszej rezerwacji, zrobiliśmy to przez fajną stronę www. Znajomi rezerwowali noclegi w ostatniej chwili i nie mieli tyle szczęścia, zapłacili więcej za niższy standard. Całe dnie spędzali w plenerze, a do hotelu wracali jedynie na noc. W ciągu kilku dni zobaczyliśmy wiele pięknych miejsc, pospacerowaliśmy po Karkonoszach, zwiedziliśmy zamki, pałace, byliśmy też w aquaparku w Karpaczu. Dzieciaki były zachwycone, my też bawiliśmy się wspaniale. Szklarska Poręba urlop to miłe wspomnienia i plany na kolejne wakacje, tam jest naprawdę pięknie.

Zobacz również

Jeśli chciałbyś umieśćić link do tej strony, poniżej masz gotowy kod.

ONLINE 20 (1) licznik: strona główna | mapa strony | kontakt | dodaj obiekt | Panel klienta
    Strona wygenerowana w 0.041 sek.